Posted on 12 Ocak 2020 / 89
Listing Type : Rehber
Opening Hours
  • Monday :Closed
  • Tuesday :Closed
  • Wednesday :Closed
  • Thursday :Closed
  • Friday :Closed
  • Saturday :Closed
  • Sunday :Closed

05559443276

  • 7 gün önce

    Whattsap kodu yolluyor ne olduğu belirsiz tıklarsak ne olur lütfen yetkili brileri bizi bu konuda bilgilendirebilirmi

  • 17 gün önce

    Peş peşe iki doğrulama kodu geldi, açmadım engelledim spam olarak bildirdim. Karşıma çıksalar benzin döküp yakarım şaka yapmıyorum, *** *** hepsinin.

  • 32 gün önce

    Bana bı kod gönderdi istemeden tıkladın şimdi muhtemelen hesabımı kontrol ediyordur numaramı kapatıcam

  • 39 gün önceTehlikeli Numara

    Bana bu numaradan vatsap kod geliyor amacınız ney

  • 45 gün önce

    Telefonuma whatsapp doğrulama kodu ve arapça mesaj geliyor.

  • 2 ay önce

    hata oldu İptal edilsin bir dalgınlık tan oluştu özür bildirimi gönderiyorum…

  • 2 ay önce

    2 defa link gönderdiler bana açarsanız kendileri sizin watsabınızı hemen kopyalayabiliyorlar linke tıklayıp açan varsa hemen watsabını silsin geri yüklesin engelleyin spamlayın

  • 2 ay önce

    Whatsapp kodu gönderdi bende kabul ettim..şyorumları okuyunca watsapbi sildimim

  • 2 ay önce

    Watsapimi Ele Geçirmeye Çalıştı .Bu Numaraya Ait Watsap Kodu Geldi.

  • 3 ay önce

    Wp business kodu diye birsey gönderdi, itimat edip linke tiklamadim , spam olabilir virüs olabilir engelleyin bence

  • 3 ay önce

    WhatsApp kodu gönderiyor almayın. Arayıp kodu alın kurun

  • 3 ay önce

    Açmayın virüs bu çalar herşeyinizi

  • 23 ay önce

    merhaba arkadaşlar,

    eski kız arkadaşım yaptı banada daha çok yeni ve bütün whatsaptaki konuşmalarımı görmüş kıyamet koptu ayrılmıştım ama kurtulamıyordum iyide oldu 🙂 bu arada linke sakın dokunmayın, direk silin, kendi telefonundaki kodu senin whatsaptaki whatsap web e okutuyor ve ne yaparsan yap hepsini okuyor.bilgilerinize.

  • 3 ay önce

    Merhaba kardeşim aynı olay bana da oluyo sanırım:) bu kod sana durup dururken mi geldi yoksa kendin wp yi silip yüklediğinde mi gönderildi.Aydınlatırsan sevinirim:)

  • 3 ay önceTehlikeli Numara

    Whatsappla veya resmi kurumlarla ilgisi olamaz. Bildiğin ucuz numara. Spam bildirip engelledim. Uzak durdum kafam rahat.

  • 4 ay önceTehlikeli Numara

    Bence watsap açmayın çok telikeli ver elegeçirdikleri halde parada alıyorlar

  • 4 ay önceTehlikeli Numara

    Bu numarayı sakın aramayın sizi bulurlar

  • 4 ay önceTehlikeli Numara

    Cidden artık kapatın şöyle şeyleri…

  • 4 ay önceTehlikeli Numara

    whatsapp kodu yolladı. İtibar etmeyin!

  • 4 ay önce

    banada birtakımwhatsapp kodu gönderdi ben ilgilenmedim kullanmadım tavsiyem kullanmayın itibar etmeyin..

  • 5 ay önce

    Bu numara kod gönderdi. Ben kayıt yapmadan watsap mesajlarım yedeklemeden yüklendi çok şaşırdım. Telefonum çalınmış olabilir mi?

  • 5 ay önceTehlikeli Numara

    Virüs sakın gelen mesajlara dokunmayın

  • 6 ay önce

    Watsap kodu gönderiyor. Virüs tıklamayın.

  • 6 ay önce

    05559443276 bu ne neyin numarasi oluyo

  • 6 ay önceTehlikeli Numara

    Banada göndermiş keylogger olabilir diyede basmadım ben…

  • 6 ay önce

    whatsapp kodunu doğrulamayın sakın ! Bu kadar şikayete rağmen hattın kapatılmaması da ilginç..

  • 6 ay önce

    BU NUMARAN ARAPÇA SMS GELDİ ANLAMADIM

  • 6 ay önce

    Bu numara kimin acaba bilen söyleyebilirmi

  • 8 ay önceTehlikeli Numara

    Bu numarayla whatsapp için gonderilen kod güvenli mi

  • 8 ay önceTehlikeli Numara

    Sikayet edicem gorursun
    …m…k..

Kimin Telefonu ? : 05559443276 Neden Arıyor?
05559443276 Hakkında yorumlar

admin
Reviews
There are no reviews yet, why not be the first?
Leave a Review
You must be to post a review.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Related Listings